Tuesday, October 12, 2010

mak nk pikir positif jew....

fuhhhh....mmg terase pnt betul setelah seharian berjalan2 kat majlis konvo cik ana smlm. tp x pe la coz pikir bkn selalu & ntah bile nk rase cam2 lg kn. kire first time keturunan SUDIR dpt ijazah kn. pe2 pn mak mmg bangge ngan cik ana coz akhirnye stlh 4 thn akhirnye berjaye jugak die. dan mak harap aimi pn akan membanggekn mak cam cik ana gak satu hari nnt. insya allah....
tp sebenarnye dlm kegembiraan 2 mak tetap risokan keadaan aimi. ye...aimi demam lg setelah 2 mingu je aimi cht. haiiiii...ntah le ALLAH mmg nk duge mak agaknye. walaupn cam2 alhamdulillah smlm aimi x la meragam sgt coz de wak2 cik ana & paman yg layan aimi. k.damia pn de gak ok la kn. dan mak harap pas jumpe embah lanang & embah wedok smlm demam aimi akan sembuh. mlm td mak rse cam ok tp akhirnye naik gak pns bdn aimi 2 bile dh dkt2 tgh mlm. sabar je la....
walaupun aimi masih x brp cht tp maafkn mak coz mak terpakse gak anta aimi kat nursery arini coz ct mak dh x de. kalau lah ct mak de 10 hari lg mak rela ct direct seminggu tuk jge aimi biar aimi betul2 cht taw tp mmg x leh la syg.....sori...........(^.....^)
hopely demam aimi sembuh cpt. mak x kisah pn bile kne jge aimi bile demam tp mak sedih bile tengok aimi x selesa & x leh nk men bile bdn aimi x cht taw. cian nye ank mak ni....
YA ALLAH....kau kabulkn la doa hamba mu ni,sembuhkan la ank kesayangan aku itu.aminn.............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...