Monday, January 17, 2011

en3 besday yg dh basi

salam n allo semue...........
so sori coz biarkn blog berhabuk n bersawang tp x pe kut bkn de pn yg sudi bce blog mak ni tp pd yg sudi bce tq bebyk readers... (^__________^)
awl2 thn ni mmg bz giler even PM pn x bz mcm mak taw.hik3x...perasan tol!!!!
skang ni je leh benafas ckt2 walupn de temengah2 (ececehhhh.....) dh setel urusan pencen mak pye pengetue lege doh....
oleh kerana kebizian mak en3 psl besday aimi 04hb ari 2 br je la dpt cite skang. sori la dh basi pon tp totap i nk cite u. x dgr sudahhhh...
sbnrnye sape skang ni pon mak cam x caye je ank mak ni dh sthn umurnye,dh sthn gak mak begelar MAK n myhuby begelar ABAH tp e2 lah anugerah yg x ternilai bg kami kerana mmg byk dugaan selama membesarkan ank kesayangan kami ni.tsk..tsk....
dr mule lahir dugaan yg amat brt menimpe kami tp alhamdulillah ALLAH telah memberi peluang tuk kami menikmati perasaan meenjadi ibu n bapa.alhamdulillah.....
kalo teringat kembali detik2 kelahiran aimi mst mak akn menangis x kire la bnde 2 dh lme terjd tp tetap masih segar je dlm ingatan mak ni betape bsrnye dugaan yg menipe kami mase 2. tp x pe la mak x nk cite kat sini bialah ia mnjadi kenangan n jike ade sape yg nk taw biar la mak cite scr personel.titik.......

k la x mo sedih2 dh skang kite cite progress ank dare mak ni setelah menginjak usie sethn ek....
x de la byk sgt tp sekurang2 nye mak besyukur coz aimi membesar ngan cht.
skang dh pandai membebel dlm base jerman base die je la yg paham.heheee...
pas2 dh pandai num gne straw. yg ni mmg mak bangge tol coz hasil trainning yg x jemu2 dr maknye ni.ekekeee....
tp gg lom tumbuh lagi.ermmmmm..........(should i need to worry????????????....)
dh leh berdiri dgn sendr n dgn lmenye.
dh leh melangkah dlm 2,3 tapak tp still x kuat lg kaki 2. x pe take your time dear.......
x kisah la brp byk pekembangan aimi yg pntg mak always hapy sgt dpt tgk senyuman aimi hari2 taw.
mak doakn aimi akan membesar jd ank yg soleh n menghormati org tue n berjaye dlm idup. insyaallah....

so sempene besday ank dre mak ari 2 sanggup mak amik ct semate2 nk abihkan mase seharian ngan aimi. abah pun sme tp abah cume 1/2 ari jew. tp tetap kitorg hapy dpt luang mse ber3 same2.
pg2 lg dh g klinik coz nk wak aimi cucuk sthn x mou tangguh2 lg cpt g lg sng x yah nk pikir2 kn.
kat klinik lg best coz misi2 2 sudi nk nyanyi lagu hepy besday kat ank dre mak ni pe lg sonok tul die cam paham je.heeehee...
alhamdulillah...aimi nangis jap je pas kne cucuk pas2 leh gelak2 je. mmg bek tul ank mak ni taw.
pas 2 tgh ari kul 12 terus g li kek n mkn2 kat kfc. xcited sgt aimi dpt pakai topi besday yg cute. 2.
x caye tengok le gmbr ni.

terserlah ketembaman pipi die.heheee....

uish...x sabor 2 nk rembat ayam seketul.huhu....

tomeynye ank mak ni.......
****
***
**

sori...gambor nan ado jew almaklum le kite ni x de DSLR ke CANON ke pe2 je la bnde alah yg mahal 2.huhu...
x pe la yg pntg aimi ttp comel walau tangkap gmbr gne pe pn kn.heheee...
pas mkn2 kat kfc kitorg duk umah jew. aimi pn dh ngantuk tdokn je die.
bile dh ptg ckt br g jln2 kat pasar selase kat stadium sg bsr 2. igt nk gak cr toys tuk besday present aimi tp x de yg berkenan so len kali je la.
bile dh mlm embah ct @ adk mak punye mak call kte nk dtg umah coz nk kirim brg suh bg ank die yg duk asrama 2.
kebetulan dh de guess 2 kitorg ajak la potong kek ramai2 ngan aimi.
tp syggg sgt coz x smpt nk capture picture kek lum bepotong yg de dh siap potong punye.errmmm...cdey tol.
tp x pe la yg pntg aimi dpt can merase potong kek kn.
kek pn sodap walaupn bkn made in SC kn. mne la nk ade SC kat sg. bsr ni nk wat camne jnj kek sudah.huhu...... 

kek kecik jew. nme pon yg mkn 5 org je kn.heheee....

dh kne potong keknye.huhu....

ni yg xcited potong kek maknye ke anknye.ekekeeeee....

sessi suap menyuap.....



k la cam2 je la celebrate besday aimi x de la meriah sgt pon.
igt nk wat party tp x de lak yg nk sponsor.huhu....prasan!!!!
x pe la yg pntg ank mak happy e2 yg paling pntg kn.
k dh pnt menaip ni. yela 2...
see uols until next en3...
dadaaaa......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...