Thursday, June 9, 2011

sedang giler dgr lagu ni!!!!!

salam semue readers.....
alhamdulillah semangat berbloging membuak2 almaklum la follower dh bertambah kn
ala...baru je 20 lebih pn nk kecoh kn,tp serius mmg terharu
thanx pd semue yg sudi follow blog saye yg x seberape ni
paling spesel tuk semue dr SB GROUP PALING HOT kat FB kn.heheee...
pe2 pn korg pye support amat2 saye hargai
k la,panjang lak ucapan alu-aluan mengalahkn dpt oscar award lak kn
kire ni testing2 la ne taw rezki nk dpt award satu hari nnt kn,hehee...oopss!! terlebih sudah...
ha,sudah kuar trademark singer yg saye suke ni
actually bkn fan stacy pn tp mmg sdg jatuh cinte dgn lagu stacy yg terbaru ni
lirik yg sungguh indah & dlm sgt makne nye
dgr makin lame bertambah la sdpnye
x sangke kn stacy yg slalu bwk lagu nari terkinje2 2 leh pulak bawak lagu ballad yg sdp cam2
terserlah la kepoweran vocalnye
amboi...saye ni bercakap mcm dato' ramli dlm MENTOR lak ek,muahahaaaa....
sile abaikn ye kwn2...

sbnrnye firstime dgr time de konsert JOM HEBOH kat TV3 2 kn
start dr 2 hati sudah jatuh cinte
korg lak camne
suke x lagu ni
ni saye bg liriknye

Lirik Lagu Kisah Dongeng – Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

kalo nk dgr sile klik je kat bawah ni


amacam?? best x.huhu...
k la,jumpe lg nnt
dadaaaaa.............................

2 comments:

  1. lagu nie best..mule mule dga xbest,dh lame lame suke pulak..

    hahahaha~

    ReplyDelete
  2. taw x pe,saye pn same mule2 dgr cam slowww je lagu ni tp dgr byk kali terus rase eh,sdp gak lagu ni.heheee...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...