Tuesday, July 26, 2011

hutang dah langsai...yahoo!!!

assalamualaikum....
tajuk mcm suspen je kn
yela mcm byk betol hutang yg dh langsai 2 ek
tp mmg byk pon
lg2 kite berhutang dgn yg paling berkuasa
yg mencipta kite
yg menentukan hidup dan mati kite
sape lg kan???
hutang pd ALLAH la
hutang pose.....heheeee...

kecoh tul saye ni kn org len dh lame abih ganti pose saye baru la terhegeh2 nk ganti
2 pon dh dkt2 nk masuk ramadhan
org kate nyawe 2 dh paras idung dh
baru la nk ganti pose
mmg x elok perangai saye ni
sile jgn ikut ye kwn2
bkn pe sblm ni mmg dh lame x  ganti pose ni
tak silap dh dkt 2 thn mmg x penah ganti pose
yela time pregnant kn aimi kn pose penuh so x de la nk ganti2 ni kn
pasal 2 jugak la bile nk kene ganti pose thn ni cam mmmmmaaaalaass je
lg sekali jgn tiru perangai buruk saye ni adik2 ye
tp alhamdulillah la dlm mmmaallaaaass2 pon dh selamat membayar hutang pose 5 hari 2
tahniah2...pd diri sendiri
clap!!! clap!!! clap!!!
huhu....dh dtg giler dh ni

saye de jumpe hadis mcm kat bwh ni
cune korg bce
Bulan Syaaban yang berada di antara Rejab dan Ramadhan adalah bulan yang dilupakan manusia dan ia adalah bulan yang diangkat padanya amal ibadah kepada Tuhan seru sekalian alam, maka aku suka supaya amal ibadah saya diangkat ketika saya berpuasa
ha kn betul 2
maksudnye pose bln syaaban ni pon de pahalenye yg tersendirikn
harap2 la saye dpt hikmahnye
insya allah.....
p/s : x sabar menantikan ramadhan,tp bile terkenangkn arwah adik sedihnye la....mst ramadhan kali ni x semeriah mcm dulu2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...