Friday, July 22, 2011

romantik la tuewwwwwww

assalamualaikum...
ptg2 br dpt cite2 ckt
bese la name pon pekerje cemerlang knn...cehhh masuk bakul sndr angkat.huhu.....
ptg2 ni nk cite topik PANAS ckt
pns sgt la kunun nye.heeeehee......

nk taw topiknye pe???
cube tgk situasi kat bwh ni
ni status FB si ANI (bkn nme sebenar ek.huhu.....)
ni contoh je taw,jgn tetipu gambar ni saye edit sndr ek

 *****
***
saye selalu jumpe status2 yg lebih kurang camni la dlm FB tu
mesti korg semue pn pnah jumpe gak kn
kdg2 lg dasyat dr ayat mcm di atas 2 pn de kn
yg peliknye slalu pompuan je yg brani wat status2 cam2
saye ni bkn nk kutuk ke meluat ke x
tp cume pelik dgn budak2 zmn skang ni
mmg dh x segan silu meluahkn perasaan dkt umum kn
kadang2 2 sape saye rase ayat yg ditulis 2 boleh diragui keadaan nye
contohnye bagi couple2 ni la
kn dh nme br couple kawin pn lom lg kn
tp leh pulak update status yg mencurigekan
macam bile kite bace boleh tepikir "eeeh....diorg ni dh kawin ke pe?????"
 yela sampai boleh update status " thanx honey malam td u layan i romantik sgt taw..."
2 contoh je la kn,tp sebenarnye kalau korg jenguk2 kat FB 2 mmg akan jumpe la status yg lebih kurang camni la gak kn
tp 2 la yg saye nk cite ni
yela mmg la x dinafikan bile kite tgh couple2 ni mmg rase bahgie sgt kn
bak kate org bile boyfrend kentut pn dikatenye wangi kn
tp rasenye x perlu la nk tunjuk2 kn kat umum 2
bkn x boleh langsung tp biar la ayat yg kite bace 2 x mengundang syak wasangka
ini x,kang x fasal2 org leh wat fitnah kat kite
nnt sape yg malu mak n bapak gak kn
sian diorg

saye taw mesti ade yg x setuju dgn pendapat saye ni kn
yela saye ni org dh kawin
mmg la x sempat nk beromantik2 dlm FB ni pon ha
tp bkn sebab saye jeles
tapi rasenye bile dh satu dunie dpt bace ape perasaan kite n taw macammane hubungan kite 2
rase dh hilang kemanisan bercinte
kadang2 de yg sampai meluat dan doakan supaye percintaan kite 2 putus taw
lg parah kalo cam2
mintak simpang2 la kn

nk tunjuk macam mane romantik nye hubungan kite 2 x salah tp jgn la melebih2 kn
org tgk x manis
lagipon belum confirm kite akak kawin ngan pakwe atau makwe kite 2 kn
kalo putus x ke malu nanti
tp ni pendapat saye je kalo de yg terase n marah ngan tulisan saye ni mintak maap la byk2
kalo ikut kan kadang2 saye pn teringin gak nk tulis bahase romantik cam2 kat hubby
tp bile klik kat sini admin FB x bagi lak

.nk taw x nape????? 
psl hubby saye x de FB
tp sebab yg paling besar psl saye maluuuuuuuuuuuuuuuuuu.........
k jumpe lg nnt
dadadaaaaa..........................

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...