Tuesday, July 19, 2011

salah ke kalau saye sudah boleh tersenyum???????????

assalamualaikum.........
saya masih bergelumbang dgn tugasan2 yg tertunggak psl g kusus ari 2
sgt la banyak sampai tahap nk hantuk pale kat dinding
tensen tol!!!! cube la keje ni leh siap cume dgn kenyit mata sekali je kn sng
heheee....sungguh x munasabah punye permintaan kn
sori.....

saye nk bercerite pengalaman saye g kusus ari 2
mmg seronok dapat knl ngan kwn2 baru
dpt reles tensen bie dpt tdo kat bilik hotel mewah...walaupun x la berape mewah sgt pon.hehee....
tp mmg cukup memuaskan hati saye
lg syok coz dpt peserta kusus yg sporting2 & yg santai dan x terlalu serius
fasilitator pn same,sporting sgt
so kitorg x de la tensen time kuliah
time keje berkumpulan pn best
leh begurau2 sende lg
time 2 mmg saye leh gelak2 terbahak2 (sungguh x sopan,sile jgn tiru ye adik2...huhu)
tp 2 la yg wat saye musykil
tibe2 mase 2 saye boleh jd ceria
macam x pernah berlaku perkare sedih dlm hidup saye
waktu 2 saye memang x de pikir tentang cite sedih 2
cite paling sedih dlm hidup saye.....


persoalan nye sekarang x pe ke kalo saye wat cam2
bkn saye dh lupe cite sedih 2 tp sesekali saye tetap akan jadi seperti saye sebelum ni
yg kuat gelak
yg selalu tersenyum
yg boleh buat lawak (walaupn kadang2 x lawak pon.heheee......)
saye bukan berpure2 tp itulah diri saye yg sebenar
walaupun selepas saye mngalami kehilangan besar itu saye bermuram dkt 2 mggu
asyik2 menangis
x semene2 bile sorg2 mesti cepat je air mate ni menitis
tp lame kelamaan perasaan e2 beransur2 pergi
bkn saye dh x ingat kehilangan arwah adik
bukan!!!!!!!!!!!!!!
malah mlm td bile bercerite perihal arwah dgn hubby saye still menangis lg
kenangan bersama arwah mmg x penah lekang dlm hati ni
cuma bile saye kembali sibuk dgn urusan keje & keluarga saye x kn terpikir pasal kesedihan tu
dan saye pikir x kan la selamanye saye nk berduka je
hidup mesti diteruskan bukan
tp tu la
saye rase mcm cepat sgt perasaan duka tu pergi
padahal arwah pergi baru sebulan
jadi patut ke saye jd begini
tolong saye kwn2
salah ke kalau sekarang ni saye dh boleh tersenyum???????
ini bukti yg saye sudah boleh tersenyum.....

2 comments:

  1. kan bgus da bole snyum....=)

    close ur eye...
    clear ur heart...
    let it go~

    meh la mlawat blog sy..hihihi

    ReplyDelete
  2. betul ke cam2.
    pe2 pn thamx.
    dh follow blog u,nice n simple blog but menarik.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...