Tuesday, August 16, 2011

di akhir 20'an

assalamualaikum.....
hepy besday to me....hepy besday to me....
yea!!!!! harini besday saye ye kwn2...
x pe la,x de yg nk nyanyi bia saye nyanyi sendiri ek
ptg nnt time buke br leh dgr hubby & aimi nyanyi tuk saye lak
x sabar nye,walau cume celebrate ber3 saye tetap seronok
pasalnye 2 org kesayangan saye ade disisi
ini lah yg paling berharge.alhamdulillah...syukur sgt2

tak sangka umur dah 29 tahun kire dah lewat 20'an la kn
rase2 mcm baru je semlm jd remaje yg mude belia yg huha!! huha!!! sini sana
rupenye pejam celik pejam celik dh nk abih umur sebagai remaje 2
thn depan dh 30 dh noks
isyh2...kalo leh nk patah balik je pegi kat time umur awal 20'an dulu
nk enjoy2 lg.heheeee....
kalo ikutkan semue org nk cam2 kn
nk mude je x nk tue2 dh
tp mane la boleh dh tersurat usia akan sentiase bertambah
suke atau tak kite kene hadapi
yg penting makin bertambah usie makin banyak la pengalaman
dan dgn bertambahnye usia kite akan jadi main matang
sebenarnye mmg camtu la patutnye tp bagi saye walaupun umur saye dh makin meningkat dan dah de anak sorg,tetap saye rase macam belum matang lg
bkn perangai yg lum matang tapi pemikiran
walaupun dh kawin dan jadi seorg isteri & ibu saye rase masih banyak yg saye kene belajar
bak kate org mmg time2 umur sekarang ni mmg byk bende kene improve
semue demi menjadikan saye insan yg sempurna,insya allah...
tp tetap bersyukur coz hubby sudi terime saye dgn seadanya
kasih sayang yg x penah berbelah bagi
walaupun kadang2 saye suke sgt sakitkan hati,hubby tetap sabar
yela beza umur kami 3 thn maksudnye mmg hubby lebih lg matang dr saye
i'm sorrry darling coz selalu berperangai kebudak budakan dgn abg....
bkn pe kadang2 syg suke nk bermanje dgn abg
sampai abg cakap lebih manje dr aimi kn
sori.........
 

so sempena besday saye arini nk berucap ckt.huhu....yeke ckt??? 
semoga dgn bertambahnye usia ni akan menjadikan saye
seorang isteri yg baik & taat pd hubby
seorang mak yg penyabar & penyanyang pada aimi
seorang anak yg soleh pada mak & abah
seorang menantu yg betul2 menantu bukan hantu pada mak & abah mertue
menjadi seorang adik & kakak yg baik & ringan tulang pada aik beradik saye
menjadi seorang kawan yg hapy go lucky pada kawan2 saye
dan last sekali menjadi seorang pekerje kerajaan yg setia berkhidmat untuk negaranye
cceewaaahh.....ucapan x leh blah.hehee...
mcm terime anugerah lak ek
tp betul la kn kirenye harini saye br dapat anugerah
anugerah umur yg panjang dan masih boleh bernafas sehingga umur 29thn ni
anugerah yg paling indah dr ALLAH s.w.t
alhamdulillah.................syukur

3 comments:

  1. Selamat ulangtahun kelahiran.. Semoga segala impian akan tercapai hendaknya..

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir
    semoga panjang umur, murah rezki & bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  3. d_tieah : insya allah...amin,terima kasih
    k.fyda : terima kasih,amin....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...