Monday, October 17, 2011

cepat je

assalamualaikum....
sedikit angin pagi2 ni
yela dh 2 ari ct biase la kan.hehee...
tp ni bkn angin mals ye kwn2 tp angin marah
x de la marah sgt tp geram jugak la
ni semue psl BUJED itu hari la
yela kan byk pengumumuman yg menggembirekan cikgu cikgi ni kan
dan sebagai PT yg menguruskan cikgu cikgi ni mesti keje bertambah-tambah-tambah dan tambah kan
x kisah sebenarnye psl dh itu mmg tugas saye kan
x pe la mencari rezki yg halal susah payah kene redha je la kan
yg wat geram ni pasal ade la sesetengah cikgu yg x menyempat2 atau kire bahase kasarnye x sabar-sabar
bile dgr diorg punye gaji akan dinaik kan dan peluang naik pangkat tu makin dimudahkan ade je soalan-soalan CEPUPERAK yg ditanye pd saye
kalo leh diorg ni nak cepat-cepat je dpt durian runtuh tu kan
saye jawab la blm taw lg kan coz pekeliling lum ade lg
dah mcm tu x puas hati la pulak
die kate bujed dh bagitaw tp nape saye x wat ape2 pelarasan lg
haiiii....kalo korang la angin ke x????
mmg la bujed dh ckp masalahnye surat pekeliling x de lagi mane leh suke2 buat perubahan
 
 
ikutkan hati ni nk je printkan makluman yg saye dpt dr laman web JPA ni bg sorang2 bace
dah la suruh bukak lamn web ni pun x pandai.ermmm...ntah la
nk cite panjang2 pon kang menambah dose yg dh sedie byk ni lak
wat mase ni cume leh besabar je la...........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...