Thursday, October 20, 2011

marah

assalamualaikum...
ok,bile marah kene gune bahase aku baru sedap ckt nk marah.hehee...
sebenarnye dr ari isnin menyimpan rase marah ni
dah la menghadap surat siaran pengumpulan maklumat ni x setel2
lepas tu ade pulak yg jumpe aku memekak2 kate nak jugak isi borang walaupun dah berkali2 aku terangkan yg die belum layak lagi
tapi biase la bile org dah rase terlalu pandai kate2 org yg x berape pandai macam aku ni die wat dono je
ayat standard diorang ni "kawan yg len same lantik dah boleh naik pangkat nape diorang x leh pulak"
itu je la duk ulang hari2
ape kate diorang2 ni g sekolah same2 ngan kwn2 diorang tu
mane taw kat sane mmg boleh cpt naik pangkat kan.....
dh kate semue tu keputusan LEMBAGA jgn la asyik nk pertikaikan je
mungkin memang ade bende lain yg diorang x same dgn kwn diorang tu yg buat diorang x dpt naik pangkat lg
yang paling senang cite anggap je la belum rezki lg
tu la name je bijak pandai tp x reti nak pikir panjang
haaiiiiihh... penat taw melayan diorang2 ni
ha kan dah panjang membebel
tensen tul uruskan hal nek pangkat ni
almaklum la dlm dunie ni kan pangkat tu segale-galenye
dah tu harini pulak satu masalah BESAR lak jadi
selame aku keje nk dekat 3 thn ni x penah lg hadap masalah ni
boleh pulak bln ni due org x dpt gaji
mmg gelabah giler la aku
yela bende ni mmg tugas aku kan
lagipun melibatkan duit sape yg x risau kan
sekali chek2 nasib bek la bkn salah aku
tp salah bdk ANM tu
yg geram nye budak ni dah taw wat salah tu pandai2 la betulkan balik kan
cari la solution tuk setelkan problem yg punce dr ko tu
ini tidak leh wat suare2 manje mcm bkn salah besar la bende tu
 yela mentang2 la diorang yg x dpt gaji tu x kan cari die tp cari aku senang2 je nk lepas tangan
pastu boleh lg nk marah aku balik tu suruh aku cr penyelesaian padahal bende ni berpunce dr die
eeeeee....memang menyirap darah aku td
nasib bek la CC aku ade menenangkan keadaan td
kalo tidak mau aku drive sorang2 g ANM kat shah alam tu cr budak tu maki hamun die dpn2 bos die
baru puas hati aku

fuuhhh....baru la lege ckt ni
dah luahkan segale2nye  baru la boleh tenang hatini
baru la leh wat keje dgn tomaqninah
aku bkn ape keje melibatkan GAJI ngan PANGKAT ni mmg ni la risikonye
pantang salah ckt abih satu dunie die wat bising taw
haaii..nasib aku la kan
ok,bile tgk gambar cute ni terus cool dah.huhu......
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...