Friday, October 28, 2011

peace

assalamualaikum...
ari jumaat yg aman damai ni mesti la kene cite pasal PEACE
asal lak tetibe nk PEACE,PEACE ni????
meh tgk gambar2 ni dulu


*****


***


**
alahai.....ank dare ni skang susah betul nk tgkp gambar die,mate pejam la terstim la.huhu....

tgk la aksi chekky die tu,sekarang ni asal nk tgkp gambar je cpt2 nk wat tgn peace tu tp x pnah nye nk jadi.heheee...
sejak aimi dah sekolah ni mmg la sgt2 panjang akal die
mcm2 dh pandai buat
paling terharu bile die dh pandai bace doa mkn
terkejut jugak hari tu bile kuar ayat ALLAH HUMA..... dari bibir munggil die tu
walaupun x lengkap tp mmg bangge giler la
alhamdulillah rase x rugi masuk kan taska awal2
walaupun ikutkan kat taska tu die la yg paling kecik coz member2 die semue umur 2thn sampai 4thn
tengok die pon semangat sgt nk g sekolah tiap2 pg
kadang2 kesian jugak coz kene kejutkan die awal2 pg
ade tu sampai terkuap2 tahan ngantuk
kalau dah penat sgt boleh tetido die dlm kerete dlm perjalanan nk ke taska tu
yela ape taknye si aimi ni jenis x nk tdo awal
paling awal pon die tido kul 10.30 tu la
dah macam2 buat supaye die tido awal tp x jalan gak
hai...mmg la 100% ikut perangai maknye ni susah nk tido awal


hai....saye dh ready nk g sekolah ni.hehee....
tp walaupun liat nk bangun pg2 tu die tetap bersemangat nk g sekolah
laju je bukak baju terus nk g mandi bile aku tanye "aimi nk g sekolah x pgni????"
harap2 sampai bile2 pon semngat die tetap mcm ni
amin....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...