Friday, November 11, 2011

11.11.11

assalamualaikum....
saje je letak tarikh camtu
abih semue org pon duk sibuk pasal tarikh yg kunun2 spesel sgt tu.huhu....
bagi aku harini mcm hari2 biase je nothing spesel pon
tetap jalani hidup cam biase
tapi pagi2 ni rase hati ade baaaaaaaaaaanyak panas bile terpandang gambar di bawahni
***



***


**


**






beristigfar banyak2 lepas je tengok gambar x senonoh ni
korang semue mesti kenal kan sape minah bangang yg pakai baju x cukup kain ni kan
kalau la aku jumpe die dekat majlis yg die pegi tu satu je soalan yg aku nk tanye minah ni
KO NI KAFIR KE ISLAM????????????


lain kali kalo nk cari publisi murahan lebih baik ko pakai camni je

4 comments:

  1. Damnnnnnn !!! ini perempuan atau biatch la sial ! sakit hati betul aku tengok !

    ReplyDelete
  2. masyaAllah berani tul dia ni!!

    ReplyDelete
  3. lynn : aku rase die memang pompuan paling sial.x de rase malu langsung.huhh!!!

    ReplyDelete
  4. mama mika : kalau setakat berani berpakaian camni baik x payah. tengok la di akhirat nanti balasan nye.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...