Thursday, November 10, 2011

aku maafkan kamu

assalamualaikum....
kat opis ni aku selalu dengar radio on9
tapi aku x dengar radio yg glamer2 tu
macam hot fm ke,era fm ke,sinar fm ke semue tu bukan pilihan aku
x taw la nape telinge ni macam kurang berkenan
yela time2 wat keje x kan la nk dengar dj membebel pastu gelak terbahak2 kan
lagi2 kat SMKA mcm tempat aku keje skang ni kan
memang  x sesueeee..eeeeleh belagak alim la kunun.huhu...
x de la sebenarnye pasal dh duk kat selangor kan
kene la dgr radio selangor baru la boleh tau berite2 terkini kat negeriku permai ni.ekekekeee
ye kawan2 semue sile la pecaye saye adelah pendengar setia SELANGOR FM
mesti ade yg gelak kan coz kalo dengar radio2 kerajaan ni macam dh taste org tue je kan
x pe la dik,akak ngaku akak ni dh memang tue pon.sob....sob....

alamak terbebel panjang la pulak
sebenarnye point nye nk citer pasal suke dengar lagu baru jamal abdilillah ni ha
lagu ni die duet dengan MALIQUE 2 PHAT tu
mule2 dengar memang terkezut jugak la coz macam x caye pulak jamal abdillah yg selalu nyanyi lagu jiwang2 karat macam tu leh pulak berkolibrasi (eh,betul ke aku eje tu ek???) dengan penyanyi HIP HOP
tapi lame2 bile dengar lagu ni terus jatuh cinte dengan lirik & melodinye yg rancak tu
yang peliknye kat radio2 lain x penah dengar pon lagu ni
kenape agaknye ek????
x kisah la kan yg penting kalo dengar SELANGOR FM lagu ni dlm sehari kadang sampai 10 kali DJ pasang taw
korang lak camne??? agak2 pas dengar lagu ni rase ok ke x????











eeh!!! lupe lak nk bagitaw,tajuk laguni aku maafkan kamu taw.huhu.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...