Thursday, November 17, 2011

first function aimi

assalamualaikum...
ini adalah auto publish ek kawan2 ku semue
harini aku ct coz seperti tajuk di atas tu aimi ade function
ni la pertame kali die join function2 camni
sebenarnye kat taska aimi ade buat sambutan HARI KEMAS ke 50
oleh kerana syarat2 kalo nk masuk kan anak kat taska KEMAS ni adalah ibu bapa wajib terlibat dalam program yg dianjurkan so kene la aku sebagai ibu mithali ni memonteng kerje.muahhahaaa...

sangat xcited ok nk prepared kan aimi sempene majlis ni
aimi masuk acara pakaian beragam
temanye KISAH DONGENG fuyooo lagu stacy tu.huhu....
pening jugak la nk cari baju yg sesueeee
lastly dh puas cari jumpe gak yg berkenan
ni la die baju yg bakal diperagekan nanti


taraaaaaaaaaaaa
muke tengah penat so x nampak comey sangat kan,huhu... nk tengok yg lebih comey kene tunggguuuuuuuuuu....

2 comments:

  1. Sangat comei.. Xsabar nak peragakan anak sendiri pulak nanti.. Huhu
    Btw, salam kenalan(:

    ReplyDelete
  2. thanx dee.salam kenalan jugak. baby dee pon comel jugak taw.hehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...