Thursday, November 3, 2011

ops sikap raye haji

assalamualaikum....
kate nk ct panjang kan so byk keje nk kene setelkan
so sebelum aku bergelumang dengan keje2 aku yg x penah2 nk abih ni meh kite saling nasihat menasihati
yela sempene nk raye haji ni kan mesti ramai yg nk balik kampung nk naik haji bersame-same.eeehh!!!
aku x pasti ade ke x OPS SIKAP sempene nk raye haji ni
tapi ade ke x ade memandu tu kene gak berhati2 di jalan raye
lagi satu kalau ko nampak situasi di bawah ni sile jgn berenti untuk tengok.huhu....

*****

**
eeh....sape lak yg panggil saye ni,sibuk je org nk racing ni.hehe......

ok,get ready di garisan permulaan


chek stereng kuat ke x takut tertanggal pulaks.huhu.....


fuyooo lajunye saye bawak kete.driver lain semue ketinggalan kat belakang


hai mak...tengok saye x yah pegang stereng pon kete jln jugak taw.ekekeee....



ikut kanan jika x teringin nak memotong.eeeh!!!!!!!!!!!!!

wah seronoknye bawak kete open air camni,x yah susah2 on econ.heheee...


tengok la berhemah x care saye memandu ni.



jeling2 side mirror sekali x de pulak,mst ade org langgar td.huhu....

pandang atas pulak takut de buah kelape terjatuh.

hai....saye la pemandu paling comel di jalan raye.heheeeh...



alamak,lambat pulak org depan ni ,cucuk angin karang.muahahaaaa....

ok,dh nak parking


****

**
amacam ade berani x sape2 yg nk racing ngan anak dare aku ni.heheee...
kalo ade boleh la calling2 kite set kan mase
tp confirm korang akan kalah punye.ekekekeee....
ala x de maknenye,mane boleh racing2 kat jalan raye
kene memandu dengan berhemah ye kawan2
ingatla org yg tersayang bile memandu pulang ke kampung di hari raye haji ni
sekian pesanan dari pihak penaja
tataaa.....

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. thanx zahidah,alhamdulillah...salam aidiladha jugak.sudah drop komen kat en3 awak tu.hehee....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...