Tuesday, November 15, 2011

pak ali yang punya

assalamualaikum...
kejadian berlaku time raye kedue raye haji ari tu
kan dah kate aku ade lepak meru satu hari satu malam
so oleh kerana mood nak bawak aimi jalan2 sambil cari present advance tuk besday die ajak la kakak aku jalan2 ke GIANT kat klang sentral tu
aku sebenarnye bengang jugak kalau ingatkan perkembangan kat pekan meru @ klang sentral ni
korang bayangkan la aku dulu tempat keje depan klang sentral tu je
mase tu dalam tahun 2008 sampai la 2009 dekat 2 tahun keje kat kilang depan tu
berenti pon pasal nk kawin kalo x mesti still kat situ lagi
yang wat aku bengang pasalnye dulu2 time aku keje x de pulak la ade klang sentral tu
siap de mcD ngan GIANT lagi kan
kire kalau time keje2 tu leh lintas2 ngulor kat situ je alangkah bestnye la kan
tapi tu la x sempat pon nk rase camtu
agaknye memang diorang nk tunggu aku dh x keje situ baru nak buat bende2 tu semue kut
x pe la.huhu....tetibe emo

alamak terpanjang lak intronye.sorrry ek.hehehee...
sebenarnye nk citer pasal makan
mase kat GIANT tu saje nk belanje makan k.izam pasalnye memang dah lame x belanje die kan
tanye ape yg best die suggestkan PAK LI KOPITIAM ni
pasalnye kat GIANT tu x de foodcourt kalo x senang je mkn kat situ je kan
aku x taw asal die namekan PAK LI tapi pade firasat aku mungkin pasal tokey kedai makan ni PAK ALI la kut
tapi korang jangan percaye lak coz sumber aku ni memang x leh percaye langsung pon.muahahahaaa....






gambar makanan nye sempat ambik yg laki aku punye je
yang lain dah selamat masuk tekak coz dah kelaparan
x silap die makan nasi goreng ape ntah namenye tapi rase macam ns goreng biase je
ntah le first time makan kat sini aku x berape nak masuk la
nak kate sedap x la jugak cume rase bese-bese je
cume mungkin nak bagi standart buh la mane menu yg belit2 kunun nak tunjuk mavelous la kut
tapi bagi aku lagi berbaloi makan kat restoren biase je
makan kat kopitiam ni memang harge mahal giler la ckt kan
so kesimpulan nye lain kali x de la nk makan kat sini lagi.huhu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...