Friday, December 9, 2011

di sebalik tabir

assalamualaikum...
korang ingat nk buat filem dengan drama je ade sebalik tabir
nak wat majlis pertunangan pon ade jugak taw.hehee...
over je kan macam la yg nk bertunang tu retisss padahal adik ipar aku je.huhu...
kejadian ni berlaku pada awal muharam hari tu
majlis yg berlangsung adelah majlis pertunangan adik ipar aku azlina ngan shahrul
actually dh lame jugak diorang ni bercouple
memang patut2 pon cepat di ikat kan
orang kate kalo dah di COP x de la sape2 lagi yg berani kaco ye x.ekekkeeee...
ape aku merepek ni pon aku x taw la labu...huhu...

ok meh kite tengok suasane sebelum majlis berlangsung
sape2 yg bertungkus lumus dalam menyiapkan hantaran2 yg cantek2 tu
sape agaknye ek???
adekah pak ngah or dato' shah reza mungkin???
amboi....verangan je la noks


ini je la yg sempat ambik gambarnye,yg len nan hadooo. katenye pon org kuat belakang tabir kan memanjang je la sibuknye.hehe....


sebenarnye tu adelah hantaran terakhir untuk digubah
yg len semue dh selamat tinggal tunggu mase servis bertukar tangan je
ko tengok dlm gambar tu taw la sape org paling sibuk di belakang tabir tu kan
aku le tue kakak ipar@kak long mithali le katekan
muahahahaha...nk termuntah hijau lak aku.huhu...
ala sebenarnye x de la semue ke 13 hantaran tu aku yg gubah semue
ade la 2,3 dulang hasil sentuhan aku
tangan x berseni cam aku ni x de la kreatif sangat sampai leh wat hantaran yg gojes2 tu
tapi cukup le ade rupe hantaran ckt kan.hehee...
korang nk tengok jugak ke???
ala malu la nk tunjuk kat sini.heheehee...
pelempang kang baru taw kan.
yela2 kite tunjuk jugak la walaupun x cantek ek.huhu...





aku memang teringat2 je kek ni. ari tu ingatkan la belah laki pon bagi kek camni boleh la merase tapi x de pon ko diorang cume bagi kek bahulu tu je,kempunan la aku ni.huhu...

ni adelah 100% sumbangan kakak ipar mithali ni taw,gubahan pon akak ipar die ni jugek yg wat kan.huhu....

yg ni gubahan je aku yg buat,buah2 tu tuan badan la yg beli sendiri cume rambutan tu je petik depan umah FIL tu je. kan tengah musim skang ni.


sebenarnye sirih junjung pon aku jugak yg gubah tp x sempat pulak nk ambik gambarnye
x pe la bukan cantek sangat pon biase2 je
jadi la kan yg penting ade jugak la sumbangan dari kakak iparnye yg kureng mesre ni kan.huhuhu....
nk tengok gambar mase majlis tu berlangsung
next entry je la ek
tetibe penyakit MALAS menaip datang menyerang pulaks.ekekeee......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...