Wednesday, December 7, 2011

gelombang tsunami SBPA

assalamulaikum....
pada korang2 yg keje GOMEN mesti dah kecoh pasal bende ni kan
ala SBPA atau name rumitnye Skim Saraan Baru Perkhidmatan Awam tu la
mule2 mase PM umum tu teruja jugak la aku
yela kan terang2 dah die kate nk bagi kenaikan gaji untuk kakitangan awam cam aku ni
tapi lame kelamaan bile dengar desas desus gossip yg x berape best pasal sistem ni terus semangat aku down camtu
yela bagi kakitangan sokongan cam aku ni x de la banyak pon keuntungan yg dapat katenye
tapi x pe la tetap la bersyukur gak kan
dah itu je rezekinye ALHAMDULILLAH je la

tapi yg aku nk bebelkan ni bukan untung atau rugi adenye skim tu
cume aku dah start pening2 memikirkan keje aku yg bakal makin berlambak2 bile ade skim SBPA tu
yela keje aku ni kan wat perkhidmatan ngan wat gaji dah tentu la aku yg kene wat sistem2 baru tu
eehh!!!! asal banyak sangat tu aku ek????? ni pasal virus SBPA la ni.huhu....
dah la keje yg sedie ade ni x sudah2 lagi ni nk tambah lagi
alahai baru pikir lom buat lagi dah wat aku STRESS GILERR taw


camtu la keadaan aku skang ni.dlm pale otak pikir SBPA je.huhu...
 tapi esok baru diadekan taklimat SBPA ni kat shah alam nun
yg lagi menambah tensen sok kul 5.30subuh dh kene gerak dr sini
punye la giler subuh pon lom masuk lg time tu kan.ermm alahai....
sebenarnye aku taw skim ni adelah untuk kebaikan aku jugak kan
tapi bile mengenangkan kerje yg bakal berlambak2 ni yg wat aku geram
baru la plan nk cuti2 malaysia minggu depan
alamat x dapat la.....

korang taw x aku bukak laman web JPA tadi rupenye die pon ade WORDLESS gak le
x caye tengok ni




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...