Monday, December 5, 2011

present dari tanah suci

assalamualaikum....
aku memang nk sangat update blog hari2
kalo boleh selang setengah jam aku nak update n tulis ape je yg aku buat hari2
tp nak wat camne asal aku nk taip je idea tu terbang
ye2 la aku dah karang ayat punye baik dari malam tadi sebelum tido.huhu... itu memang tipu la sesangat
tp x pe la update kadang2 pon yg penting isi nye ade tul x
eeeh....pe aku merepek ni labi.....

k back to the topic ek
ini adalah hadiah spesel dari cikgu kat sekolah aku keje ni
die ni memang kawan gaduh aku no.1
jangan x taw kat tempat keje aku ni banyak kawan gaduh dari no.1 samapi la no.100
ha,korang bayangkan je la adventure ke x keje macam aku ni.ekekekeee...
ala gaduh2 manje je x pe kan
sebenarnye hari tu sebelum si beliau ni mengerjekan haji die ade tanye member2 aku yg len ade nk kirim pe2 ke
jawapan standard bese mesti orang jawab kirim air zam-zam x pon kurma ke kan
aku ni lak memang suke sangat wat lawak x berape bodo
aku cakap la aku nk kirim suh beli unta padang pasir sekor
memang niat nk berlawak je la kan
sekali ko rupenye betul2 die belikan
korang x caye mah sini tengok




jangan tertipu dengan beg kertas tu taw,aku x taw la kat mekah ade padini ke x??? tp yg pasti adiah ni bukan die beli kat padini ye kawan2 semue.huhu.... 


ehem...ehem... kite bagi suspen tunjuk kotak dulu ek.heheee....





ha...ini la die unte tu.bukan unta yg real tp replika unta mainan.huhu....


kite bagi close-up ckt bagi nampak mamat arab encem yg tunggang unta ni. macho la!!!!
sebenarnye hadiah ni cikgu tu kate ikhlas nk bagi kat anak aku si aimi tu
yela die kan penah jumpe ngan main2 jap dengan aimi mase open hause rumah die ari tu
die kate mase terpandangkan mainan unta ni terus teringat kat anak aku
walllahhhh terharu hati mak nye ni dengar taw.heheeee...
actuallly die belikan tuk cucu die sekali
so x de la aku ni rase bersalah sangat coz niat nk gurau2 telah diambil serius kan.heheeee....sebenarnye malu gak di situ
tapi x pe la orang dh ikhlas bagi kite ucap terima kasih berbilion2 je la kan

hadiah ni memang menarik sangat taw
die kene gune bateri and boleh jalan depan belakang
nampak x lampu2 kat tepi tu??? kalo unta tu tengah jalan menyala la lampu2 tu
memang meriah sangat uols
pastu siap de lagu lagi tu,
lagunye macam lagu nak naik haji tu la 
"LABAIKALLAH HUMA LABAIK...."
lebih kurang camtu la bunyiknye


taaaaaaaaaaaaaaaapi.....
ha ko panjang punye tapi aku tu kan
kalo korang nak taw dari adiah ni aku terime x silap 18hb 11 ari tu sampai la sekarang aimi x tengok2 pon lagi taw
pasal ape kalo dapat kat die aku rase hadiah tu x panjang umur nye sampai sekarang ni
akibat barai la die kejekan
memang confirm punye la
so......dek kerana mengenangkan jauh2 org tu belikan dari tanah suci tu lebih bek le aku simpan dalam almari kace tu bek2 kan.heheee...
tunggu bile die dah boleh dikawal nanti baru aku bagi can die main
jadi wat sementare ni jadi pameran je la ek.heheee....

4 comments:

  1. wah mnarik..mak dia tmpang sekaki la tu nnti..heheheh

    ReplyDelete
  2. nasha: memang comel sangat,kalo nampak unte tu jalan lg cute,terhangguk2 pale die taw.hehee...

    ReplyDelete
  3. fendi : sudah semestinye la kan.bile lagi maknye nk feeling2 budak kecik.heheee...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...