Tuesday, December 13, 2011

weekend lagi plisss

assalamualaikum...
oleh kerana dah lepas coti panjang makenye penyakit malas nk keje telah berjangkit pade aku
datang keje dengan hati yg kosong
keje memang la berlambak2 tapi x de mood nk buat
boleh x datang keje ikut mood
rase nak datang baru datang
rase nk buat keje baru buat
rase nak gune duit gaji tu baru g keje
wah2...banyak cantek muke ko ek
ingat hidup ko tu baring atas duit je ke.heheee...
udah2 la berangan
k la sebelum tahap merepek aku ni jadi bertambah kronik bek korang layan kan video ank dare aku tengah seronok mengepaw mak bapak die kat bawah ni

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...