Tuesday, February 28, 2012

kalau dah name lelaki

assalamualaikum
ok ade peningkatan untuk harini
entry kedua noks!!!!!!! jangan mare.huhu..........
sebenarnye cume nk bagitaw yg sekarang aku berade dlm mood
***
 
 
 
 
 
 
 
 
 
***
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
**
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
****
 
 
 
 
 
 
MERAJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
nk taw merajuk dengan sape???
sape lagi kalo bukan laki aku tu la
sebenarnye dr semalam masuk hari ni 3 hari dh merajuk dengan die
tapi x de la merajuk sampai x bertegur sape or halau die suruh tido kat luar
aku x sekejam itu ye. cume merajuk dalm hati je la
tp susahnye laki ni kalo x nampak zahir die bukan paham yg biniknye ni tengah merajuk
die buat biase je macam x de ape²
aku ni cume malas je nk tunjuk protes x nk masak ke ape
cume aku banyak diamkan diri je
tak menyembang macam biase
macam tu pon die x paham lagi yg bininye tengah merajuk
tu la dah namenye lelaki
****EGO****



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...