Tuesday, February 28, 2012

sessi membongkar

assalamualaikum...
sebelum start membebel meh kie tiup² segala sawang & habuk yg banyak bersarang kat blog ni ek.hehee...
fuh!!! fuh!!! uhuk² boleh jadi asthma sedut habuk yg banyak ni kan
sori la mood nk berblog sejak akhir² ni menghilang ntah kemane
mungkin pasal hati x tenteram kut
hai....ntah la,banyak sangat bende nk pikir.ermmmm....

k la stop mukadimah kite terus pade tajuk tu ye
ape agaknye yg aku dh bongkar tu????
sebenarnye tengah jakun sekarang ni coz setelah bertahun² baru la aku dapat bukak accaun MY SPACE aku dulu tu
korang semue ingat lagi x dengan MY SPACE tuew???
ala dulu² sebelum FB lahir lagi kan sibuk layan MY SPACE ni la
skang dah de FB tu yg tak terjenguk MY SPACE tu
alkisahnye sampai aku terlupe password aku tuk accaun MYSPACE ni
la ni baru la teringat nk reset password tu yg boleh terbukak balik MY SPACE ni
rindu nok nk tengok gambar² time aku masih anak dare bergetah lagi tu kan.muahahahahahaha!!!!!!


sekarang MY SPACE dah berubah wajah,makin up to date. kate nk bersaing dengan FB kan.huhu....


terbace la komen² dolu² dengan member lame
lawak pon ade rasenye coz bace ayat² macam budak x matang je kan
biase la jiwe remaje la kunun² nye.huhu...
tapi tengok ade jugak yg masih aktif update MY SPACE ni
memang salute la diorang yg rajin ni
ingatkan la dah x berfungsi nampaknye aku sorang je la kut yg dah tak berkawan dengan MY SPACE ni.hehehe.....
tp yg paling sayu bile ternampak gambar² kesayangan aku yg dh tiade di muka bumi ni
rindu sangat nk menatap wajahnye.ermmmm...............


satu² nye adik lelaki aku yg ade dlm dunia ni. kini hanya tinggal kenangan



my very foveret picture.love it soooooo much!!!!



bile menatap gambar² ni makin kuat rindu tu datang
dalam x sedar tibe² air mate dh mengalir di pipi
hanya al-fatihah dapat akak kirimkan
semoga arwah adik tenang di sana.amin..............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...