Thursday, March 15, 2012

tentang dia

assalamualaikum........

harini nk bercerita tentang dia
dia yang menjadi teman,sahabat dan pasangan sehingga akhir hayat
dia yang sabar melayan kerenah bininya yang mengada² dan kadang² macam budak²
dia yang tak pernah meninggi suara walau dalam keadaan marah
dia yang sentiasa ada bile diperlukan
dia yang selalu menjadi tempat meluahkan perasaan
dia yang tidak pernah terlihat dalam keadaan sedih biarpun hatinya terluka
dia yang tabah & cekal bila ade rintangan atau dugaan yang melanda
dia yang x pernah penat untuk mengharungi hidup yang penuh cabaran ini
dia yang selalu pandai mengambil hati dan mengundang tawa setiap hari
dia yang penyanyang & romantik dengan caranya yg tersendiri
dia yang boleh diharap walau dalam keadaan ape pon
dia yang sentiase menjadi lelaki sempurna untuk diri ini
dia yang aku cinta dari pertama kali mengenalinya sehingga ke akhir hayat nanti
dia lah suamiku tercinta dan abah pade zuriat kami
 
 
dia lah yang aku sebut² di atas tu. i love u n miss u so much DARLING.mmmmuaaaaaaaaaaahzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
semalam besday dia ni la
dah masuk 34 tahun dah,tapi di mata aku dia tetap muda remaja & makin hensem dari hari ke hari
tapi sori memang x sempat nk wat entry khas untuk dia semalam
so qada' hari ni je la ek
x pe la janji semalam dah selamat pon menyambut bersame² 3 beranak
potong kek ala kadar je
  yang penting ade kenangan sambut besday kan
x sabar nk tunggu minggu depan pulak
annivesary yg ke-3.yahooo!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...