Monday, April 16, 2012

kembali terjalin

assalamualaikum....
ape la agaknye yg kembali terjalin tu ek???
apekah hubungan kembali terjalin dgn ex boyfrend????
alamak!!! oppps!!! tutttttttttttttttttttttttttttttttt....................
x de maknenye wok,muke mcm aku ni mane ade ex² ni semue,harammmmmmmm taw.huhu....
actually yg aku nk cite kan ni pasal hubungan aku dgn drama korea yg terputus dulu telah kembali terjalin.hehee...
yela dulu zaman aku ank dare meletop² dulu memang giler cite korea ni
pendek kate ape pon aku sanggup buat demi untuk menonton cite korea ni
mase tu cite pertame yg buat aku jatuh cinte cite "the successful story of the bright girl"
cite tu si abg nara jang nara yg cute tu berlakon
start tengok cite tu la baru aku rajin follow drama korea ni
pastu kan macam² drama korea keluar
memang hari² la aku menghadap
x cukup TV tengok kat internet pulak
rase x puas hati lg sanggup beli CD cite korea yg mahal berhantu tu jugak
semue pasal hati sudah terpikat dgn kehenseman n ke'cute' tan pelakon² korea tu
lagi pon x penah boring tengok cite korea ni coz jln cite die pelbagai,kadang² romantik,kadang² giler²,kadang² lawak pon ade jugak kan

tapi tu semue cume tinggal kenangan bile aku dh kawin
bile dh kawin komitmen pon dh banyak
kalo nak suruh menghadap 1 jam dpn tv tgk citer korea tu mmg x dapat la kan
mane lg nk kemas rumah,nk masak lagi kan
pastu dh ade anak lagi la x menang tangan
bkn cite korea je yg aku ketinggalan citer² melayu yg main episod² ni memang nan hadoo la aku dpt tengok
nk wat camne atee org dh bersuami kan kene la redha eh pasrah eh ape² je lah.huhu...
tp tu semue dh berubah bile aku dh jumpe satu kedai yg jual DVD cite korea yg murah
memang murah sangat la coz boleh beli satu set cite korea x kire la ade brp banyak CD dgn harga dlm RM12 ke RM18 je
mane x murah kan
tapi kekurangan nya die x banyak sgt pilihan cite² terbaru ni
yg ade pon cite² lame yg x brp glamer tu la
tp ade jugak la cite² yg best ni
dh banyak jugak la ku beli kat kedai tu
yg terbaru aku beli DVD cite heart strings ni
actually sejak tgk cite you're beautiful tu terus jatuh cinte dgn  jung yong hwa tu


cute couple....sukeee sangat tgk diorang berdue ni.huhu....

antara pelakon² yg ade,memang cute² n ensem² kan.


baru je mlm semalam khatam cite ni
itu pon punye la jenuh nk abiskan
yela time aimi tido je la boleh layan cite ni
kalo x memanjang die mintak maknye pasangkan cite boboboy die tu
sampai dh nek hafal dialog² boboboy tu.muahahhaaaaa......

sekarang ni pon tengah layan cite korea yg kat 8tv tu pulak
tajuknye "the greatest love" citenye kelakar giler tp best
yg syoknye en. somi pon dh join sekali seronok tgk cite tu
besenye die ni susah sikit kalo nk ajak layan cite korea ni
peliknye kali ni die ok pulak
ape lagi kite pon on je la kan
tiap hari masak untuk dinner awal² pastu kul 8.30 terus boleh lepak layan cite ni



rase² camne la ending cite ni kan
sebenarnye boleh je tengok kat internet lagi senag kan dapat tgk terus full episod dr mule sampai habis
tapi bagi aku tengok kat internet ni x de FEEL sangat
tp yg sebenar benarnye mane sempat nk tengok time buat keje² kat opis ni kan
nak kene pelangkung dgn PENGETUA sile la buat ye,heheee....

2 comments:

  1. sy pun gila tgk cite korea skrg ni.. akeke

    ReplyDelete
  2. satu geng la kite kak marsya,sambil tengok sambil feeling² bercinte dgn hero korean yg cute n ensem tu.huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...