Thursday, October 25, 2012

aidiladha @ qurban

assalamualaikum....
esok hari raye aidiladha @ hari raya qurban
aku tak kemane² pon coz hubby x ct
sabtu die dh kene keje
kalo x confirm skang aku dh berada di desa tercinta kat selancar 2 tu
kalo lah ade bas terus dr Sabak ke Segamat aku rela je nek bas tu berdue dgn aimi
x kisah la hubby x ikut same asalkn alu dpt rye dgn mak n abah aku
tp apekan daye nan hadoo nye bas kat sini
tu la nasib dok kat kwsn pedalaman ni
redho je la.huhu..... :(

alhamdulillah CC aku yg bek ati tu benarkan kitorang balik awal harini
jadi x de la stress aku nk pikir kena bawak aimi g opis
tp ptgni cadang nk g klnik gigi dulu kut
dh x tertahan menanggung kesakitan ini.huhu.....
 
k la nk cite tu je harini
hari raye qurban ni aku terpakse berqurban la beraye umah keluarge hubby
x pe la sehari je pon kn
tahankn je la sakit hati ni kene menghadap muke² yg aku x suke tu
 
 
 
 
p/s : dah 3 thn berturut² sambut raye haji kat sini. sedih aku nok.hwa...hwa...hwa...... :(
 
 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...