Monday, October 29, 2012

bahaya

assalamualaikum.....
korang tengok gambar² kat bawah ni ek



*******



*******





******










korang dpt cam tak situasi dalam gambar tersebut??? 
cewah!!!! tanye macam soalan periksa SPM lak kan.muahahahaaa!!!!
actually gambar tu diambil mase aku tgh drive kete nak balik keje
kalo korang nak taw yang tukang ambik gambar ni adelah anak dare aku si aimi tu la
die sekarang bukan main teror menggodek tepon pintar samsung corby aku tu
pantang lepa laju je die rembat tepon aku tu
pastu nanti bile aku chek gambar² yang de kat dalam tepon tu ade je la sesat gambar yang bukan² yang die ambik
entah macam mane die taw cari kamera dalam tepon pastu siap tangkap gambar semue tu tak taw la aku
rase² aku ngan hubby takde pon penah ajar
hai.. itu la anak zaman internet sekarang kan
tak payah ajar pon diorang boleh taw sendiri
so sekarang ni memang la bahaya kalo buat perangai tak senonoh depan die memnag confirm die tangkap gambar punye
contohnye macma gambar yang kat bawah ni
nasib bek la x brp clear pasal tgn die gegar kut,tapi tetap la nampak body laki aku yg sasa tu kan.ngeh²......


tapi tu la sekarang ni memang kene simpan selalu tepon tu kalo x habis la satu rumah tu die dok tangkap gambar
agaknye cite² aimi besar nanti nak jadi FOTOGRAPHER berjaye kut.hehee.....
ape-ape je la sayang asalkan kamu bahagia

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...