Tuesday, October 30, 2012

jadilah kan

assalamualaikum....








itu adalah gambar sehari sebelum raye haji ari tu
sebelum kejadian aku pegi klinik gigi tu la
so far ok je pegi klinik gigi tu
cume die bagi appoinment suruh datang lagi bulan 11 ni
x pe la kan janji gigi aku ni dah tak sakit time melantak nanti.huhu...
k le stop bab klinik gigi tu
sebenarnye nak story pasal kedai kek yang ade dalam gambar kat atas tu
die sebenarnye bukan kedai kek tapi lebih pada cafe kek
ala² secret recepi tu la
tapi yang ni takde la secanggih SR
die ade sediakan menu kek,nasi lemak,burger moden,westen food and macam² lagi la
tu kire first time aku makan situ, itu pon cume berdue je dengan si aimi
time tu kan hari bekerja so x leh la nak ajak hubby dating same
jadi dating je la dengan anak dare i tu.heheee...
aku order air coke dengan spageti dengan sepotong kek blueberry je
tapi untuk makan dua beranak memang cukup puas hati la kan
aku rase nak repeat lagi pegi tapi kali ni nak kene pegi dengan hubby la pulak
bagi aku ok la kan kalo nak feeling² makan kat SR boleh le pegi sini
yela name pon dok kat pekan Sg Besar yang pendalaman ni kan
nk merase kek sedap SR tak dapat so ade Angel Cafe ni pon jadi la ken.huhu.....

2 comments:

  1. nampak sedap jer blueberry cake tu kan...

    tak dapat SR, AC pun jadilah..hihihi tapi kalau ada rasa nak repeat tu maknanya oklah kann ^_^

    ReplyDelete
  2. ikutkan saye ni x kire la kek perase ape pon dh nme hantu kek memang semue nye rase sedap nita.heheee... tp memang ok jugak la tempat tu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...