Wednesday, January 9, 2013

entah kenapa

assalamualaikum...
aku tak taw la ape jadi dgn aku sejak akhir² ni
aku rase dah masuk 2 bln dah bende ni jadi
aku rase macam tak semangat sangat nak buat kerja
padahal kerja berlambak² nak kene siapkan
rase macam takde ape² yang boleh mendorong aku semangat nak bekerja
selalu remind kat otak ni supaya cergas buat kerja tapi nan hadooo
bukak PC hadap internet FB ngan Blog semue pas2 semangat tu terus melayang hilang
aku rase aku perlukan sesuatu untuk bangkitkan seamnagt aku ni
tapi aku tak taw ape bendenye
haiii.... makin lame makin parah ko
same jugak semangat nak hape date blog ni pon takde semangat
ape nak buat ek?????
 Tolong!!!!!!!!!!!!! aku tak nak jadi macamni lame² 
aku mesti ushe untuk berubah.
 




 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...