Sunday, June 2, 2013

Jumaat

26.04.2013




Assalamualaikum……
Alhamdulillah…hari ni adalah hari paling bahagia dalam hidup aku
ade satu perkara yang kami suami isteri impikan telah menjadi kenyataan
alhamdulillah…syukur ke hadrat ALLAH s.w.t
Dengan keizinan-Nya jugalah segala urusan telah dipermudahkan
Walaupun pada asalnya bermacam dugaan yang kami hadapi sebelum tercapai nya impian ini
tapi berkat doa dan tawakal semua dapat diatasi
syukur Alhamdulillah YA ALLAH




tapi dalam suka ada jugak dukanya
walaupun tak la teruk sangat keaadaan nya tapi ape yang terjadi memberi kesan jugak pada emosi aku sekarang ni
hai….itu la masalah yang timbul kalau berkaitan dengan wang dan orang yang kita sayang
dugaan bila jadi suami isteri itu lah kan
tapi nak buat macam mana bak kata P.Ramlee ''sedangkan lidah lagi tergigit" huhu…..
harap-harap esok dah tenteram lah situasi yang tegang ni.amin……
22.04.2013 RABU









Assa;amualaikum…
dua tiga harini hidup aku tungang langgang betul
macam-macam masalah timbul sampai naik pening aku memikirkan nya
betul la kate orang kita hanya mampu merancang tapi ALLAH yang menentukan sama ada perancangan kita tu berjalan lancar atau tersimpang-simpang di tengah jalan
itulah hakikat yang terjadi dalam hidup aku sekarang ni
punya banyak perancangan tapi semue nye ade halangan
yang paling geram tu halangan tu adalah punca dari orang lain
haiiii…nasib la kan
takpe la yang penting sekarang ni aku akan cuba berusaha dan berdoa semoga semua halangan tu dapat diselesaikan secepat mungkin
makbulkan lah doa hambu ini YA ALLAH
19.04.2013 JUMAAT




Assalamualaikum….

Harini adalah hari pertama aku update gune laptop aku sendiri.huhu…
Ye memang betul akhirnya impian aku untuk memiliki laptop sendiri telah dimakbulkan ALLAH.
Syukur sangat-sangat atas rezeki yang tak terduga ini. Insya allah ade lagi impian aku bakal terlaksana dalam masa terdekat ni.
Harap-harap la segalanya berjalan seperti yang dirancang. Aminnnnnn…….




Aku rase 2,3 hari ni hidup aku memang bizi giler. 
Tak taw la ape yang aku sibuka kan??? Kat sekolah bizi kat rumah pon bizi
Tapi takpe la yang penting aku "happy " dengan life aku sekarang
Aku rase macam ape yang aku buat meninggalkan tenaga positif dalam diri aku
Harap-harap la ianya berkekalan. Yela kadang-kadang aku ni hangat-hangat tahik ayam je,nanti bile ade perkare yang mengganggu fikiran aku ni mule la semuenye terbang entah kemane.heheheeee….




So pada kawan-kawan semue doakan la tenaga positif aku ni berkekalan ek.
wasalam…..   





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...