Sunday, June 2, 2013

Jumaat

26.04.2013




Assalamualaikum……
Alhamdulillah…hari ni adalah hari paling bahagia dalam hidup aku
ade satu perkara yang kami suami isteri impikan telah menjadi kenyataan
alhamdulillah…syukur ke hadrat ALLAH s.w.t
Dengan keizinan-Nya jugalah segala urusan telah dipermudahkan
Walaupun pada asalnya bermacam dugaan yang kami hadapi sebelum tercapai nya impian ini
tapi berkat doa dan tawakal semua dapat diatasi
syukur Alhamdulillah YA ALLAH




tapi dalam suka ada jugak dukanya
walaupun tak la teruk sangat keaadaan nya tapi ape yang terjadi memberi kesan jugak pada emosi aku sekarang ni
hai….itu la masalah yang timbul kalau berkaitan dengan wang dan orang yang kita sayang
dugaan bila jadi suami isteri itu lah kan
tapi nak buat macam mana bak kata P.Ramlee ''sedangkan lidah lagi tergigit" huhu…..
harap-harap esok dah tenteram lah situasi yang tegang ni.amin……

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...